HTML

kezembe vettem

mazsolázás

beleteszek mindent egy kis zacskóba..:)fogom az élményeket, emlékeket...adok hozzá embereket, barátokat..megszórom gondolattal, megfűszerezem érzéssel...meghintem véleménnyel, kritikával...összekeverem ..és kész a szaftos életem:)

Címkék

Friss topikok

  • biju: drága kriszmiszem, annyira szeretem benned ezt... baszki átölelnélek de nagyon.. (2009.03.08. 09:10) ha egyszer el kéne búcsúznom...
  • komlóvirág: csak h megnyugtassalak...én szinte csak sört iszom (minden mennyiségben:)) és a végbélkúpot 2 éves... (2008.12.14. 23:03) sörivásról..nemcsak kezdőknek :) 1.
  • BánkiNikim: Fú, Julie Delphyt én is imádom. Ha még nem láttad, nézd meg a Mielőtt felkel a Napot, aztán a Miel... (2008.12.14. 22:10) Képkockák tanulsága
  • biju: Kedves utazó! Bár utad közben nem láttad, és a téren a köd miatt vaksi vagy... ha hiszed, ha nem e... (2008.08.25. 09:54) jelentem!

2008.08.04. 20:43 komlóvirág

sörivásról..nemcsak kezdőknek :) 1.

 

…talán mindenki emlékszik az első találkozásra…egy félig tele (!) de még mindig habos pohár sör árválkodik az asztalon…épp, h csak feléred az asztalt, és nem esik rád a pohár az ügyetlenkedéstől…aztán belekortyolsz, gondolván, h hu ez biztos még a kakaónál is finomabb, hisz a nagyok mindig ezt isszák…és persze a nagyok tudnak vmit…belekortyolgatsz..és úr isten mi ez a keserű????de habos a szád széle…ez azért megnyugtat..és várva várt finomság reményében körbenyalod magad…és kiderül, h amit a nagyok annyira szeretnek, rosszabb mint a végbélkúp amit véletlenül tegnap összekevertél a mentolos drazséval…szemelvények egy rémes gyerekkorból :)

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://egyszemmazsolamindennapra.blog.hu/api/trackback/id/tr37600556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

biju · http://amitcsakszeretek.blog.hu/ 2008.08.04. 21:02:35

...Most próbálom átérezni azt az érzést amikor a végbélkúp lassan de biztosan szétolvad a nyelveden, és napokra áthatja a szádat a "kellemes" íz, és ne felejtsük el a mentolos drazsé élettani hatásait a "szebbik feled" kjáratánál... és ez egy félig teli pohát sörtől:)

biju · http://amitcsakszeretek.blog.hu/ 2008.08.10. 16:25:46

...már egy hete csak a sörre gondolok, mindig meg meg állva, visszatérve a konyhába... kérlek folytasd kérek ll.-t...:)

biju · http://amitcsakszeretek.blog.hu/ 2008.08.22. 09:38:09

tegnap találkoztam a teljesen tele érzéssel...amikor iszod-iszod, és nem fogy, viszont pisilned kell és olyan kába vagy már, hogy csak a meleg takaróra vágysz...

BánkiNikim 2008.12.14. 22:15:29

Micsoda sanyarú gyerekkor, komolyan megsajnáltalak.:) Én a bort kevertem össze az almalével, az sokkal jobb.

BánkiNikim 2008.12.14. 22:16:16

Azóta se tudom abbahagyni... almalevet viszont azóta se ittam:)

komlóvirág 2008.12.14. 23:03:17

csak h megnyugtassalak...én szinte csak sört iszom (minden mennyiségben:)) és a végbélkúpot 2 éves korom óta útállom:):)
süti beállítások módosítása