HTML

kezembe vettem

mazsolázás

beleteszek mindent egy kis zacskóba..:)fogom az élményeket, emlékeket...adok hozzá embereket, barátokat..megszórom gondolattal, megfűszerezem érzéssel...meghintem véleménnyel, kritikával...összekeverem ..és kész a szaftos életem:)

Címkék

Friss topikok

  • biju: drága kriszmiszem, annyira szeretem benned ezt... baszki átölelnélek de nagyon.. (2009.03.08. 09:10) ha egyszer el kéne búcsúznom...
  • komlóvirág: csak h megnyugtassalak...én szinte csak sört iszom (minden mennyiségben:)) és a végbélkúpot 2 éves... (2008.12.14. 23:03) sörivásról..nemcsak kezdőknek :) 1.
  • BánkiNikim: Fú, Julie Delphyt én is imádom. Ha még nem láttad, nézd meg a Mielőtt felkel a Napot, aztán a Miel... (2008.12.14. 22:10) Képkockák tanulsága
  • biju: Kedves utazó! Bár utad közben nem láttad, és a téren a köd miatt vaksi vagy... ha hiszed, ha nem e... (2008.08.25. 09:54) jelentem!

2008.12.14. 11:58 komlóvirág

Képkockák tanulsága

2 nap Párizsban (2007) - /Julie Delphy/

" Összefoglalva  a négy órás vitánkat..nem könnyű egy kapcsolatban élni...igazán megismerni a másikat, elfogadni minden terhével...Jack bevallotta, attól fél, elhagyom, ha igazán megismerem, ha igazi valóját mutatja nekem..Két év után rájött, hogy csöppet sem ismert, és én sem őt...és hogy őszintén szeressük egymást, tudnunk kell a  másikról az igazat... még ha nehéz is elviselni...

Bavallottam, hogy nekem az a nehéz, hogy örökre valaki mellett maradjak..a gondolat, hogy ez az az ember, akivel leélem az életem, hogy erőfeszítéseket tegyek, hogy működjön a dolog, ne csábuljak el, nekem ez gondot jelent... megmondtam h nem tudok életem végéig egy ember mellett maradni...EZ HAZUGSÁG! DE EZT MONDTAM..

Vmit félreértettem és azt hittem szakítani akar.. mindig megdöbbent amikor az emberek örült imádatból eljutnak a semmibe...amikor úgy érzem el akarnak hagyni az a rosz szokásom,  h előbb szakítok, nehogy a másik mondja ki... ........."

Ez a film mindazoknak, akik látni akarják, hogy saját kapcsolatuk is miért futott zátonyra...azokról a pici, apró dolgokról is szól, melyek belehajszolnak a bizonytalanságba...amitől azt érzed, hogy a párod nem is ismered....hogy a képzeleted az, amitől meghülyülsz, és nem a párod csal meg a hátad mögött...képzetekekről, melyek nem is léteznek, de csak azért léteznek, mert te életre keltetted és életben is tartod őket, a másik iránt táplált bizalmad elvesztéséig....és mivel az általad kreált "valóság" -ban élsz - amely  világban már a bizalom helyét az igazság kiderítésének misztériuma váltja fel - hiszel a szemednek... és a visszafordíthatan folyamatok elindítója te magad vagy:) és folytatódnak az álarc pakolgatások félelmeink elrejtésére... mindent összegezve a gondolataink miatt vagyunk szerelmesek, bánatosak... vagy csak épp miattuk becsavarodunk:)

Mindenesetre Julie Delphy nagy kedvencem lett, a karakter amít alakít, a tipikus példája a nőknek - és ezt nőként mondom:)
(az értelmetlen veszekedések, soha meg nem szűnő fájdalom, melyet az önbecsülés besározása okoz, a dühkitörések..hajjjajj..ezen mind átestünk-átesünk egyszer...:))

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://egyszemmazsolamindennapra.blog.hu/api/trackback/id/tr80822040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BánkiNikim 2008.12.14. 22:10:56

Fú, Julie Delphyt én is imádom. Ha még nem láttad, nézd meg a Mielőtt felkel a Napot, aztán a Mielőtt lemegy a Napot. Ebben a sorrendben, mert tudod, először felkel, aztán megy le!:)
süti beállítások módosítása