HTML

kezembe vettem

mazsolázás

beleteszek mindent egy kis zacskóba..:)fogom az élményeket, emlékeket...adok hozzá embereket, barátokat..megszórom gondolattal, megfűszerezem érzéssel...meghintem véleménnyel, kritikával...összekeverem ..és kész a szaftos életem:)

Címkék

Friss topikok

  • biju: drága kriszmiszem, annyira szeretem benned ezt... baszki átölelnélek de nagyon.. (2009.03.08. 09:10) ha egyszer el kéne búcsúznom...
  • komlóvirág: csak h megnyugtassalak...én szinte csak sört iszom (minden mennyiségben:)) és a végbélkúpot 2 éves... (2008.12.14. 23:03) sörivásról..nemcsak kezdőknek :) 1.
  • BánkiNikim: Fú, Julie Delphyt én is imádom. Ha még nem láttad, nézd meg a Mielőtt felkel a Napot, aztán a Miel... (2008.12.14. 22:10) Képkockák tanulsága
  • biju: Kedves utazó! Bár utad közben nem láttad, és a téren a köd miatt vaksi vagy... ha hiszed, ha nem e... (2008.08.25. 09:54) jelentem!

2008.08.24. 22:41 komlóvirág

jelentem!

...jelentem,csak elutaztam, nem nyelt el a föld, nem váltam kámforrá, és az istennek sem sikerült eltűnnöm...vagy előrepörgetni az időt...itt vagyok, a jelenben...és nem egy év múlva...ahogy sodródott eddigi életem fonala, valahogy törvényszerűvé vált, hogy bármi is legyen a bánat téren, jövőre más lesz....a napokban ismét eltelt egy év..és hogy mi ujság e TÉREN?tényleg megváltozott...illetve...új, más a járat a BÁNATTÉREN....felszálltam rá...bár egy kicsit csalóka, mintha hasonló vonalon járna...hamar felismertem, hogy hova visz...újra a Bánattér lesz a végállomás...de nem szálltam ki...vagyis nem időben...csak újra a Bánattéren...tudom, hogy ott vagyok, mert túl hatalmas, elhagyatott,ködös, hideg ez az űr..de őt valójában nem is hallom, nem is látom, nem is érzem..de mégis ez az a hely, már csak a Bánattér, ahol mi találkozunk, itt az a hely, ahol mi még együtt vagyunk...ha valaki azt kérdezi, mikor voltam ott utoljára...hát...bárki láthat...vissza-visszajárok...mert egy részem ott kellett hagynom...csak még egy kicsit...mert ez lett az egyetlen  hely, ahol én még vele lehetek...

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://egyszemmazsolamindennapra.blog.hu/api/trackback/id/tr33631101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

biju · http://amitcsakszeretek.blog.hu/ 2008.08.25. 09:54:22

Kedves utazó!
Bár utad közben nem láttad, és a téren a köd miatt vaksi vagy... ha hiszed, ha nem ezen a téren sem vagy egyedül... jelenleg én is itt tartózkodom... szerintem beszéljük meg, h a templom előtti villanyoszlopnál találkozzunk, akkor tuti megtaláljuk egymást, és elmegyünk együtt kávézni oda a sarki büfébe... na akkor a villanyoszlopnál babu...
süti beállítások módosítása