HTML

kezembe vettem

mazsolázás

beleteszek mindent egy kis zacskóba..:)fogom az élményeket, emlékeket...adok hozzá embereket, barátokat..megszórom gondolattal, megfűszerezem érzéssel...meghintem véleménnyel, kritikával...összekeverem ..és kész a szaftos életem:)

Címkék

Friss topikok

  • biju: drága kriszmiszem, annyira szeretem benned ezt... baszki átölelnélek de nagyon.. (2009.03.08. 09:10) ha egyszer el kéne búcsúznom...
  • komlóvirág: csak h megnyugtassalak...én szinte csak sört iszom (minden mennyiségben:)) és a végbélkúpot 2 éves... (2008.12.14. 23:03) sörivásról..nemcsak kezdőknek :) 1.
  • BánkiNikim: Fú, Julie Delphyt én is imádom. Ha még nem láttad, nézd meg a Mielőtt felkel a Napot, aztán a Miel... (2008.12.14. 22:10) Képkockák tanulsága
  • biju: Kedves utazó! Bár utad közben nem láttad, és a téren a köd miatt vaksi vagy... ha hiszed, ha nem e... (2008.08.25. 09:54) jelentem!

2009.02.14. 22:20 komlóvirág

ha egyszer el kéne búcsúznom...

...nem mindenki szeret búcsúzkodni, hát én sem..olyan tehetelen nyugtalanság csücsül a lelkemen, h mit mondjak?...általában bízom abban, h azért elég h a mosolyom elég útravaló mindnekinek:)

mindenesetre elgondolkodtam azon h mi lenne az, ha utoljára kellene mondanom neketek vmit...egy gondolat biztos lenne arról, amit szeretek vagy utálok bennetek, a hozzátok fűződő legkedvesebb élmény vagy a legrosszabb:)..és mindettől vagyok édes és kereserű..aprócska és óriási..:)

 

ami a legjobban bánt veled kapcsolatban, h soha nem mondtam h szeretlek...és h leredukáltam mindenféle érzelmi megnyilvánulást feléd, olyannyira h a szemedbe sem néztem...máig minden egyes reggel azzal kelek, hogy hogy lehettem ekkora balfasz, annyira érzelmi fogyatékos, h szinte üresnek tettessem magam...egy testnek...kiskoromba volt fogszabályzóm általánosba....14 évesen csókolóztam először...uristen de szar volt:)....kalandkedvelő lányka voltam...és minidg szerelmes....16 évesen volt az első szexuális élményem...szintén egy röpke kaland kapcsán....középsuliba eltört a nagylábamujja, mert belerúgtam a falba....17évesen ordítottam a kolidokinál mert injekciót kaptam, és félek tőle...nagyon...aztán elvesztettem a szüzességem....mert olyasvalakire vártam, amilyen ő volt...nem nyavalygok, ha esik az eső vagy a hó vagy ha túl erősen süt a nap...hajlamos vagyok rá, de inkább nem panaszkodok....lenyelem:)

nem tudok viccet mesélni-bár ezt tudod..és minidg elképedek azon, h vki egy filmből hogy a franba tudja visszaidézni a poénokat...élek halok a kispálért, a lovasiért, imádom a hangját a száját a szemét...imádom ha be van baszva...szeretem a részeg embereket, nem az idült alkoholistákat...hanem a kedves részegeket....sokat nevetek rajtuk...hazafele néha megsimítom a bokrokat..az iskola falát....közbe eszembe jut, h milyen lehet egy elefánt bőre:)neked nagyon puha bőröd van...

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://egyszemmazsolamindennapra.blog.hu/api/trackback/id/tr30943556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

biju · http://amitcsakszeretek.blog.hu/ 2009.03.08. 09:10:44

drága kriszmiszem, annyira szeretem benned ezt... baszki átölelnélek de nagyon..
süti beállítások módosítása